بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ما بی منطق ترین هواداران فوتبال هستیم!

 

 

با مظلوم نمایی یک عده برای تخریب یک چهره بیان حق نمی گویند!
حسین فرکی هیچگاه دغدغه زمین تمرین،پرداخت حق و حقوق بازیکنان،بلیط هواپیما و .... را در طول یک فصل نداشته است!
از تیم فرکی به ناحق یک امتیاز کسر نشده است!
حسین فرکی هیچگاه برای جور کردن هزینه بیلط هواپیما و هتل بازیکنان برای مسابقات آسیایی از دوستانش پول دستی نگرفته است!
حسین فرکی برای ترمیم تیمش در بین دو نیم فصل بازیکنانی چون آرش افشین، سوشا مکانی و غلامرضا رضایی را به خدمت گرفته که دوتای آنها ملی پوش بودند و رضایی هم در همان نیم فصل اول جز بازیکنان فیکس کروش در بازیهای تدارکاتی و مقدماتی جام ملتها بوده است!
این طرف امیر قلعه نویی در هفته یازدهم مجیدی،در هفته 16 و 17 به ترتیب منتظری و نکونام و در طول فصل به صورت متناوب از داشتن بیگ زاده و حیدری به دلیل مصدومیت محروم بوده است!
با این تفاصیل استقلال تیم خوب فولاد را بدون هیچ حرف و حدیثی رفت و برگشت شکست داده و هیچ گلی از این تیم هم دریافت نکرده است!
این مظلوم نمایی بی خود و بزرگ کردن یک قهرمانی آنهم با کمترین اقتدار _فولاد در برابر تمام مدعیان قهرمانی ناکام بوده و اکثرا بازی هایش را یا باخته یا به تساوی رسانده!_
تیمی که مجید جلالی چهار سال قبل پایه های آنرا ریخته بود با یک برنامه ریزی خوب که همراه با بودجه کامل بوده به دست فرکی دادند و ایشان با زحمت و تلاشی که داشته از ضعف رقبا و مشکلات اساسی این فصلشان نهایت استفاده را کرده و به قهرمانی رسیده که مبارک ایشان باشد و نوش جان خوزستانی ها!
اما نباید بخاطر یک قهرمانی قابلیت ها و دغدغه های یک مربی دیگر را که اگر هر کس دیگر به جای وی بود تیمش را در رده های پایین جدول باید مشاهده میکردیم زیر سوال ببریم!
تخریب یک مربی با قهرمانی غیر مقتدرانه یک مربی دیگر و مظلوم نمایی برای بزرگ کردن یک کار معمولی را میگویند سفسطه كردن!
مطرح کردن مشکلاتی از قبیل نداشتن بازیکن و دغدغه های مالی می تواند توجیهات قابل قبولی برای عدم نتیجه گیری باشد اما نمی تواند برای تیمی که دو فصل قبل با توجه به این همه تعریف و تمجید از آکادمی و تیم های پایه ای قوی که داشته اما نتوانسته مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کند _فولاد با خرید امتیازفولاد نوین سپاهان به سطح اول فوتبال ایران برگشت_ قابل قبول باشد!
لطفا صحبت از منطق نکنید که اگر منطق همانهای باشد که برای تخریب سرمربی استقلال استفاده می کنید،باید خدمت شما دوستان روشنفکر بی ادب عرض کنیم که ما بی منطق ترین هواداران فوتبال هستیم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 1 / 1393برچسب:لیگ سیزدهم,استقلال,فولاد,حسین فرکی,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com